niedziela, 14 stycznia 2018

Ciemiernik

          Obserwując Wasze blogi często pokazujecie aranżacje z wykorzystaniem tych kwiatów.  Nie ukrywam już od dawna o nich myślałam. I jak tylko nadarzyła się okazja nabyłam je.  Kwiaty są przepiękne i to jest zachwycające, że kwitną zimą. 






Te  byliny zakwitają  zimą i mogą kwitnąć aż do wiosny. W Wielkiej Brytanii rośliny te nazywane są „Różami Bożego Narodzenia”. A to dlatego, że zakwitają tam na przełomie listopada i grudnia. Teraz cieszą i moje oczy.


Życzę miłego tygodnia.
Edyta

5 komentarzy:

  1. Śliczne, delikatne kwiatki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają...może i ja dodam je do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te zimowe kwiaty. Kilka razy gościły u mnie w domu. Kiedy nacieszyły oczy i pojawiły się inne, po krótkiej aklimatyzacji na korytarzu posadziłam je w ogrodzie. Rosły i kwitły kilka ładnych lat. Niestety podgryzła je nornica i po kwiatkach. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemierniki są piękne, ale trzeba uważać na małe dzieci, bo są też bardzo trujące. Sama mam dwójkę maluchów, ciemierniki posadziłam w trudno dostępnych miejscach dla nich.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń