wtorek, 9 stycznia 2018

Gwiazdka z nieba

Już czas by na blogu pojawił się jakiś wpis dotyczący książki.

      W te święta Mikołaj obsypał mnie wieloma podarunkami, a wśród nich kilkoma do poczytania.
Jedną z nich jest książka Katarzyny Michalak Gwiazdka z nieba.
Muszę się niestety przyznać, że jest to pierwsza książka tej autorki, którą przeczytałam.
Zaczęłam czytać i jak to się mówi wpadłam... Czytałam ją dosłownie jednym tchem.
Piękna historia, która wzbudza pozytywne uczucia. Opowiada o miłości, tęsknocie, przyjaźni i trosce o drugiego człowieka. Musicie koniecznie przeczytać. Jest to pierwszy tom serii, drugi ma się ukazać wiosną. Ja już nie mogę się doczekać.

Gdy tracisz nadzieję, gdy myślisz,
że już nic dobrego Cię nie czeka,
ona pojawia się jak...




Życzę miłego czytania.
Edyta

2 komentarze:

  1. Myślę, że kiedyś to przeczytam. Lubię takie właśnie książki, ale teraz mam bardzo mało czasu na lekturę i ubolewam z tego powodu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka książek Michalak,ale tej jeszcze nie poznałam.Muszę popytać w naszej bibliotece,możliwe,że będą mieć ,bo ostatnio dużo nowości zakupują.A panią Michalak też lubię...

    OdpowiedzUsuń