środa, 3 stycznia 2018

Z Nowym Rokiem - rozdajemy prezenty

Nowy Rok - nowe plany, nowe postanowienia. Chcielibyśmy dużo, szybko, niestety czasem życie samo nasze plany weryfikuje. A chociażby plany by pewne rzeczy wykonać na święta, Wam pokazać. A  tu jakiś wirus nas ogarnął i pozamiatane.
Jeszcze przed świętami wybiła mi liczba odwiedzin 10 000. Dla mnie była to radocha, tym bardziej, że przez ten czas różnie bywałam na blogu. Mam nadzieję, że to się zmieni i będę częściej pokazywać Wam moje pomysły i realizacje.
Ale do rzeczy.
Chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście tu, czasem zostawicie jakiś komentarz. W podziękowaniu chciałabym podarować Wam salaterkę - gwiazdka platynowa duża.




 W komentarzu napiszcie, który post Wam się najbardziej podobał i dlaczego.
Zwycięzcę ogłoszę 18 stycznia.
Zapraszam serdecznie.
Edyta

1 komentarz:

  1. Mnie też dopadł wirus przed Świętami i nawet okna nie były umyte niestety. Dopiero teraz czuję się w miarę dobrze. Dało się przeżyć z mniej udekorowanym domem. Miałam natomiast czas na przemyślenia i bardziej duchowego przygotowania się do tych cudnych chwil. Co do postów. Lubię bywać u Ciebie. Jest taki powiew młodości, elegancji i ciepełka rodzinnego. Najbardziej jednak spodobał mi się post, który niestety dopiero dziś przeczytałam (z powodów jak wyżej) z 11 grudnia - wspólne dekorowanie pierniczków. Jeszcze nie tak dawno robiłam to z moimi córkami, a dziś jedna za granicą druga daleko. Bardzo się wzruszyłam czytając ten post. Edytko spędzaj jak najwięcej takich chwil, bo dzieci tak szybko rosną i opuszczają gniazdko. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń