niedziela, 28 grudnia 2014

Święta, święta i po świętach

Jak to mówią święta, święta i po świętach.  W tym roku i tak trochę były dłuższe. Ale mimo wszystko troszkę żal, że się skończyły. Goście pojechali i tak zrobiło się cicho i smutno... Tym bardziej, że już jutro trzeba wracać do pracy i jak ja to mówię wrócić do rzeczywistości. Czy Wy też tak macie?
Ale chciałam Wam pokazać kilka moich fotek z dekoracji mieszkania, gdzie w wirze sprzątania, przygotowań do świąt jakoś nie było czasu.
A mianowicie przed świętami zrobiliśmy kominek. Długo na niego czekaliśmy - bo brak funduszy, bo nie wiemy jaki projekt, ale w końcu dostałam olśnienia i już wiedziałam. Taki chcę. A oto on.
Miał być trochę nowoczesny, ale zarazem ciepły. Z dodatkiem drewna i z szybą z dwóch stron.
A oto dekoracje, które pojawiły się na kominku.

 Lampiony sami robiliśmy naklejając gwiazdki.

Pachnie przepięknie - pomarańcze i goździki.

Przed świętami udało mi się jeszcze kupić świecznik, o którym od dawna myślałam.
A to dekoracje w sypialni. Zrobiło się jak na rykowisku.


Pokój gościnny




Salon jeszcze raz









Życzę wszystkim miłego tygodnia  i miłego "powrotu do rzeczywistości".

4 komentarze:

  1. Zawsze chcieliśmy mieć kominek. Tworzy niepowtarzalny klimat. Niestety to niemożliwe ze względu na metraż. U Ciebie ciepło i klimatycznie. Stworzyłaś piękne ozdoby. Jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślności, radości i zdrówka w nadchodzącym nowym roku!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje okoliczności okołoświąteczne mają tyle uroku, ciepła i dają sto procent świąt samym tylko wystrojem, że już się wpraszam pomiędzy przyszłoroczny wystrój:-) i to niekoniecznie do gościnnego, a choćby i na Twoje miniaturkowe rykowisko:-)
    Choinka z mchu zacna. A w oko jeszcze bardzo mi wpadł kalendarz adwentowy z torebeczkami. Aby słodkości w nich były?????

    OdpowiedzUsuń
  4. Kominek bardzo fajny :).

    A dom ozdobiłaś przepięknie :).

    OdpowiedzUsuń