niedziela, 8 października 2023

Wracam do pisania

     Nie pisałam na blogu już prawie 2 lata. Nie znaczy to, że o Was nie myślałam. Brakowało mi tego. Codziennie układałam sobie w głowie co napiszę, jakie zdjęcia zamieszczę. Ale słyszałam głos, że od jutra, bo dziś musisz zrobić to i to. Myślę, że wiecie o co chodzi. Samo życie. Nieprawdaż??? 
    Wiele przez ten czas się wydarzyło, zmieniło. Musiałam pewne rzeczy przemyśleć, uporządkować... Oczywiście jeszcze wiele przede mną. I całe szczęście, bo by było nudno... Nie sądzicie???
    Życie jest przygodą, podróżą. Ciągle się uczymy, rozwijamy, odrabiamy (lub nie) nasze lekcje. Idziemy do przodu silniejsi, uważni i wdzięczni za to co mamy. Bo niestety nie jest to nam dane na zawsze. 

    Cieszmy się z naszego bycia tu i teraz, doceniajmy każdą chwilę i żyjmy pełnią życia. O to przecież chodzi w życiu. Spełniajmy marzenia.

Pozdrawiam

Edyta


2 komentarze:

  1. Miło, że jesteś Edyto. Warto wrócić do blogowania, bo ma się kontakt z innymi ludźmi, tu panuje serdeczna atmosfera. Nie musisz regularnie blogować, ale zaglądaj do nas czasami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się cieszę, że jesteś. Bywa tak, że musimy zrobić sobie przerwę. Przecież zawsze można tutaj wrócić. To jest Twoje miejsce, a ja czekam. Pozdrawiam Cię jesiennie Edytko!!!!

    OdpowiedzUsuń