poniedziałek, 12 listopada 2018

Wakacje...

Witam Kochani,
spóźnienia mam około 3 miesiące. Zastanawiałam się czy publikować zaległe posty. Stwierdziłam, że czemu nie. Ja pozostałam na etapie jeszcze wakacji. Tak jeszcze wakacji. Ale kto z Nas nie lubi wspominać kiedy było tak miło i ciepło. Pokażę Wam kilka ujęć z okolic, gdzie spędziłam moje dzieciństwo. Zapraszam wszystkich do zwiedzenia tych okolic, bo jest warto. Najbardziej cenię sobie tam ciszę, zieleń i zapach trawy o poranku, po deszczu...
Ale się rozmarzyłam...
A zatem tylko kilka fotek.

 Zwierzyniec





Okolice Czumowa - okolice Bugu









Chełm i podziemia kredowe















A to już natura...






Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że będzie na bieżąco.
Edyta

1 komentarz:

  1. Nastają chłody, więc coraz częściej będzie się wracać do letnich wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń