poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Jeszcze wielkanocnie

Pokażę Wam dziś jeszcze kilka zdjęć z dekoracjami wielkanocnymi, gdyż czas już je zdejmować i... do następnego roku.

 Nie miałam już wazonów , dlatego słoik owinęłam papierem czerpanym, a do tego wstążka. Polecam.
 Pisanki drewniane z naszymi inicjałami. Malowałam je farbą akrylową.

Gałązki przywiezione z nad morza, piórka od babci.

Zrobiłam gałązki z piórkami i ptaszkami dla Wiktorka.

A to ogród. Przebiśniegi i przylaszczki.



Pozdrawiam wiosennie. Edyta

3 komentarze:

  1. Jak pięknie! Pisanki i dekoracje mnie zachwyciły, lekkie i delikatne, ale nie eteryczne. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to się stało, że nie widziałam wcześniej tego posta z takimi ślicznymi dekoracjami. Tak pięknie, delikatnie i elegancko. Jajeczka z Waszymi inicjałami wspaniały pomysł. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń