poniedziałek, 27 listopada 2017

Przygotowania do świąt cz.4

W tym tygodniu najmłodsi (i nie tylko) rozpakowują kalendarz adwentowy. A zatem ...

1. Robimy kalendarz adwentowy.
 Ja niestety jeszcze swojego nie skończyłam. Myślę, że jak u większości zawiśnie dopiero w piątek. Jak będzie gotowy oczywiście pokażę.
Dla tych, którzy nie mają jeszcze pomysłów,  przygotowałam  propozycje, które znalazłam w internecie.











A co włożyć do kalendarza -  pomysłów jest wiele. Niektórzy wkładają słodycze, książeczki, zabawki dodając przy tym przedświąteczne zadania. Czytając Wasze blogi piszecie, że wkładacie też części szopki bożonarodzeniowej. Bardzo spodobał mi się ten pomysł i postanowiłam również go powielić.  Tradycyjną szopkę mamy, więc szukałam czegoś innego. Wiktor jest teraz w fazie układania klocków lego - nie ukrywam, że taką chciałam nabyć. Niestety lego ma kalendarze adwentowe (inscenizacje zimowe), ale nie ma szopki. Znalazłam z Playmobil. Myślę, że powinna mu się spodobać. A wygląda tak. 


2. Zrobić stroik adwentowy
W niedzielę zapalamy pierwszą świecę!!!
I również moje propozycje:








     Może komuś podsunęłam jakiś pomysł. A Wy co wkładacie do waszego kalendarza adwentowego?
Miłego tygodnia. Pozdrawiam serdecznie 
Edyta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz