sobota, 19 marca 2016

Girlanda z króliczków

Pokażę Wam girlandę z królików jaką ostatnio wykonaliśmy z moim synkiem. Na blogach często oglądam Wasze piękne girlandy. My robiliśmy taką zawieszkę po raz pierwszy. A efekty zobaczcie sami.
 Powycinałam kontury króliczków z szablonu i przykleiłam je do sznurka. Wcześniej rozłożyłam je na podłodze by zachować równe odstępy.

 A następnie zrobiłam ogonki z waty.


A tak prezentuje się cała girlanda nad łóżeczkiem.

 Dodałam jeszcze żółtego króliczka na komodę, by było jeszcze bardziej żółto. A co tam. Idą święta - żółty opanował cały dom.
A jak u Was? Jaki kolor dominuje na święta?
Przepraszam za zdjęcia przy wykonywaniu girlandy.  Były wykonywane w ostatniej chwili o godzinie 23.
Życzę wszystkim miłego weekendu.
Edyta

7 komentarzy:

  1. Edytko, girlanda super, pięknie wygląda nad łóżeczkiem. Tak wszystko ożywia i rozwesela :)
    Miłej niedzieli, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, wesolutka girlanda. Ja mam mało dekoracji, ale zawsze są żywe kwiaty. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kwiaty to najpiękniejsze dekoracje. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo ładna i ożywiająca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna girlanda. Żółty kolor w sam raz na wiosnę :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń