niedziela, 20 sierpnia 2017

Po przerwie...

Witam Kochani
parę miesięcy mnie nie było. Nie znaczy to, że nie zaglądałam na Wasze blogi, by podejrzeć jakie cudeńka tworzycie.
Ostatni raz u siebie gościłam jeszcze przed Wielkanocą. Za co bardzo przepraszam. Dla wytłumaczenia trochę pacy było w życiu zawodowym, ukończyłam szkołę - co wiązało się muszę powiedzieć z niemałym stresem. Poza tym inne obowiązki domowe i różne dolegliwości zdrowotne nie zawsze pozwalały na spokojne siedzenie przed komputerem. Jak to się mówi "tak czasem bywa"... Mam nadzieję, że teraz znajdę więcej czasu na moje hobby, na moją odskocznię "od obowiązków dnia codziennego".  Także mam nadzieję bywania tu częściej. I oby mi się udało dotrzymać słowa. Także trzymajcie kciuki.
              Dziś pochwalę się co mi tam urosło przez ten czas w ogrodzie. Będzie kolorowo i pachnąco.




To moja ukochana róża. Kwitnie praktycznie cały czas i ma mnóstwo małych kwiatuszków.











Sama natura, soczyste kolory, a także wspaniałe zapachy. Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam.
Pozdrawiam
Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz