wtorek, 12 kwietnia 2016

Przyjęcie dla dzieci

Chciałabym dziś przedstawić Wam kilka propozycji na smakołyki dla dzieci. Cieplejsze dni sprzyjają spotkaniom ze znajomymi, biesiadowaniu przy stołach, piknikom. Ja często dla dzieci przygotowuję takie oto smakołyki. Wyglądają kolorowo, smakują i wykonuje się je bardzo szybko. Można je wykonać na spotkania, urodziny.

Na początek coś zdrowego. Szaszłyki z owoców. W zależności od sezonu mogą to być różne owoce. Im bardziej kolorowo tym lepiej.


 Galaretka w pomarańczach. Kroimy pomarańcze na pół (ja wybieram średniej wielkości pomarańcze z grubszą skórką - łatwiej się później kroi na ćwiartki, nie rozpadają się). Wydrążamy środek i wlewamy już tężejącą galaretkę. Wstawiamy do lodówki. Po stężeniu kroimy w ćwiartki. Układamy na talerzu. Bardzo ładnie wygląda  tęcza galaretkowa.

 Czekolada w łyżkach. Rozpuszczam czekoladę w kąpieli wodnej. Wlewam do łyżek jednorazowych plastikowych i wkładam kolorowe draże. (Takie łyżki ładnie wyglądają jak zrobimy je nie wcześniej niż do 2 dni przed spotkaniem, gdyż później przy leżakowaniu na czekoladzie robią się plamy - utlenia się czekolada).
 Kolorowe cygara. Rurki waflowe z jednej strony maczam w rozpuszczonej czekoladzie i posypuję kolorowymi posypkami. Odstawiam do zastygnięcia.


Mam nadzieję, że Wam się podobały moje propozycje na spotkania z dziećmi. Słodko i kolorowo.
Może ktoś wypróbuje moje propozycje. A zatem życzę smacznego i dobrej zabawy z dziećmi. 
Pozdrawiam słodko...
Edyta

2 komentarze:

  1. Świetne pomysły i na takie smakołyki pewnie nie jeden dorosły by się skusił :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nie jestem niestety dzieckiem, ale takie smakołyki bardzo mi odpowiadają. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń